Pages

Wednesday, February 2, 2011

insyaallah..

ape yang boleh jadi erk..
look at diz pic okeh..

comey tak animation nie??
suke sangat tegok tau..
hurmm..
hari tue kan,de someone nie tibe2 cakap kat saya yang die suke tegok gurl wear a jubah or baju kurung..
selalu nyer kite pakai baju kurung n jubah kalau de function or hari raya je lar kan..
tapi tak salah kalau,kite pakai hari2..
betul tak?
yelar,cuba tengok orang hindu,selalu pakai sari even kat umah dorg sndiri..
kite??
hurmm..
de yang cakap owg kampung jew yang suke pakai baju kurung..
baju kurung mlambangkan kite orang melayu pew??
okeh..
back to d topic..
aku cube nak jadi seorang muslimah sejati,tapi aku selalu tak yakin ngan diri aku..
orang kata tak elok macam tue..
umi saya kata,niat tue penting,bukan berubah atau berperwatakan seperti orang nak sahaja..
tapi kita tak ikhlas..
betul tak??
so,yang penting,kita harus ikhlas dalam melakukan apa jua pon..
on 31st Dis last year,aku de wat azam,nak berubah..
everything in ma life..
tapi,aku teringin sangat nak dress up as a muslimah sejati..
tapi aku tak yakin,sama ada aku hanya memakai pakaian muslimah sedangkan amal ibadat aku??
hurmmm..
aku nie kejap saya,kejap aku..
hahaha..
pening kepala jew..
tak pew,take it easy okeh..
saya akan cuba dari bawah..
step by step okeh..
insyallah,hati aku akan terbuka..
amin..

No comments:

Post a Comment